Σε ροζ αποχρώσεις το νέο εικονίδιο-λογότυπο της δημοφιλούςς εφαρμογής του Instagram!
Η ομάδα του Instagram ανακοίνωσε ότι με αυτόν τον τρόπο ήθελε να δείξει την αλλαγή που έχει επέλθει στην εφαρμογή τα τελευταία τέσσερα χρόνια, από την στιγμή που πέρασε στην ιδιοκτησία του Facebook.
Σήμερα το Instagram αριθμεί πάνω από 400 εκατομμύρια χρήστες και έχει εξελιχθεί σε μια πλατφόρμα δημοσιότητας για τους διάσημους και τους διαφημιστές που διαρκώς εξελίσσεται εφαρμόζοντας νέες πρακτικές όπως αυτή της δυνατότητας χρήσης βίντεο.
«Εμπνευστήκαμε από τους τρόπους που η κοινότητά μας έχει αναπτυχθεί και αλλάξει. Θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι που θα αντανακλά το πόσο ζωντανή και διαφορετική έχει γίνει η αφήγηση ιστοριών μέσα από φωτογραφίες», τόνισε εκπρόσωπος της εφαρμογής.
Οι περιφερειακές εφαρμογές του Instagram, οι Boomerang, Layout και Hyperlapse, άλλαξαν ομοίως τα λογότυπα τους εφαρμόζοντας την ίδια γραμμή αλλά και το χρώμα!
Δημοσιεύτηκε στις 12 Μαΐου, 2016