pellatv
Live

Τρεις χιλιάδες καταγγελίες το μήνα

δέχεται η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο 1520 Τρεις χιλιάδες καταγγελίες διαχειρίζεται κάθε μήνα το τηλεφωνικό κέντρο παραπόνων καταγγελιών και πληροφοριών της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή 1520.

Σήμερα την ευθύνη της διαχείρισης του 1520 την έχει ιδιωτική εταιρεία και μέχρι πρότινος οι καταγγελίες μεταφέρονταν στους αρμόδιους φορείς προς επίλυση.

Το 1520 πρόκειται να αλλάξει μέσα στον επόμενο χρόνο, ώστε να εξελιχθεί σε ένα one stop shop για την κατάθεση παραπόνων καταγγελιών και διάθεσης πληροφοριών προς τους καταναλωτές για όλα τα θέματα που αφορούν στην προστασία του καταναλωτή. Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δημοσιεύτηκε στις 28 Αυγούστου, 2010


Σχόλια

pellanet facebook

Ροή Ειδήσεων

14:14 - Συνάντηση Λάκη Βασιλειάδη με τον Σύλλογο Μηχανικών Αλμωπίας για την ένταξη των ωφελούμενων του «Εξοικονομώ 2025»

14:11 - Δελτίο Τύπου Έκθεσης Έργων και Κατασκευών του 1ου Εργαστηριακού Κέντρου Έδεσσας

14:06 - ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΚΥΔΡΑΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΙΓΝΑΤΙΑΔΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ 2025

14:04 - Πρόγραμμα ιερών ακολουθιών κατά την διάρκεια της παραμονής της ι. εικόνος Παναγίας «Βηματάρισσας»

14:00 - Συνάντηση Λάκη Βασιλειάδη με Υπουργό Υγείας για το αίτημα Παραχώρησης του Πολύκεντρου (Πεζόδρομος Γιαννιτσών) στον Δήμο Πέλλας και τη μετατροπή του σε Πολιτιστικό Κέντρο

12:10 - Δράση Προσυμπτωματικού Ελέγχου Ανευρύσματος Κοιλιακής Αορτής με Δωρεάν Υπερηχογράφημα στον Δήμο Έδεσσας

12:04 - Κοινοβουλευτική Αναφορά Λάκη Βασιλειάδη για την Ανάγκη Στήριξης των παραγωγών Σπαραγγιών: «Στήριξη των παραγωγών σημαίνει στήριξη της ανταγωνιστικότητας της τοπικής οικονομίας»

12:00 - Υπογραφή προγραμματικής σύμβασης μεταξύ Δήμου Έδεσσας και Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου για το Στρατηγικό Σχέδιο της Έδεσσας του 21ου αιώνα

11:58 - Αθ. Κώτσιος: Έγκλημα στην Marfin -15 χρόνια χωρίς τιμωρία. Η προστασία της υγείας και της ασφάλειας στην εργασία είναι αδιαπραγματεύτη αξία ζωής.

11:54 - Ο Λάκης Βασιλειάδης στον Αγώνα Απόλλων Κρύας Βρύσης – ΝΠΣ Σκύδρας