pellatv
Live

Τρεις χιλιάδες καταγγελίες το μήνα

δέχεται η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο 1520 Τρεις χιλιάδες καταγγελίες διαχειρίζεται κάθε μήνα το τηλεφωνικό κέντρο παραπόνων καταγγελιών και πληροφοριών της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή 1520.

Σήμερα την ευθύνη της διαχείρισης του 1520 την έχει ιδιωτική εταιρεία και μέχρι πρότινος οι καταγγελίες μεταφέρονταν στους αρμόδιους φορείς προς επίλυση.

Το 1520 πρόκειται να αλλάξει μέσα στον επόμενο χρόνο, ώστε να εξελιχθεί σε ένα one stop shop για την κατάθεση παραπόνων καταγγελιών και διάθεσης πληροφοριών προς τους καταναλωτές για όλα τα θέματα που αφορούν στην προστασία του καταναλωτή. Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δημοσιεύτηκε στις 28 Αυγούστου, 2010


Σχόλια

pellanet facebook

Ροή Ειδήσεων

13:49 - ΠΑΝΗΓΥΡΙΣ ΑΓΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΣΤΟ ΛΟΥΔΙΑ

13:47 - Ανακαινίζονται οι δημοτικοί παιδικοί σταθμοί σε Λεπτοκαρυά, Λιτόχωρο & Νέα Έφεσο και κατασκευάζεται ο 4ος δημοτικός παιδικός σταθμός στην Καρίτσα

13:45 - ΔΗΜΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ¨Αγαπώ τη ζωή, Αγαπώ το σώμα μου¨

13:42 - Ελάτε να χτίσουμε μια μεγάλη δημοκρατική παράταξη που θα εμπνεύσει, θα συνθέσει και θα νικήσει!

13:39 - ΔΙ.Μ.Ε.Α.: Δυναμική παρουσία με ενημερωτικές δράσεις και εκπαιδευτικά παιχνίδια στην 88η ΔΕΘ

10:25 - ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΕΔΕΣΣΗΣ κ. ΙΩΗΛ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ

10:05 - Συγχαρητήρια Δημάρχου Πέλλας και Γεν. Γραμματέα για την εκλογή του νέου Προέδρου στην Πανελλήνια Ένωση Γ.Γ.

09:55 - ΕΝΑΡΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ

09:34 - Συγχαρητήρια Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος στους κορυφαίους αθλητές – Παραολυμπιακοί Αγώνες 2024

09:31 - Ωράριο της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Έδεσσας