σύμφωνα με το αποτέλεσμα της κάλπης που στήθηκε την Τρίτη κατά τη Γενική Συνέλευση των σωματείων του κλάδου.
Μάλιστα η απόφαση ελήφθη με συντριπτική πλειοψηφία, 74 ψήφοι υπέρ και μόνο 6 κατά, παρά την έντονες αντιδράσεις και τις εκκλήσεις της αγοράς.
Από την πλευρά της η κυβέρνηση ξεκαθαρίζει ότι πλέον τα περιθώρια στενεύουν και η ανοχή στις κινητοποιήσεις εξαντλείται.
Ήδη το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη έχει διαμηνύσει στους ιδιοκτήτες των φορτηγών πως η «περίοδος χάριτος», κατά την οποία οι απεργοί αντιμετωπίζονταν με διαλλακτικό τρόπο από την ΕΛ.ΑΣ. έχει παρέλθει οριστικά. «Θα εφαρμοστεί ό,τι ορίζει ο νόμος, είναι το μήνυμα που έδωσε ο Χρήστος Παπουτσής στους επιτελείς της Ελληνικής Αστυνομίας.
Αυτό σηµαίνει πως πλέον δεν θα επιτραπεί οποιαδήποτε παρεµπόδιση της κυκλοφορίας, η αστυνοµία θα αποµακρύνει τα φορτηγά που θα βρίσκονται σταθµευµένα σε σηµεία των εθνικών οδών. Στο ζήτηµα αν θα οδηγούνται στο Αυτόφωρο οι ιδιοκτήτες φορτηγών Δ.Χ. που δεν συµµορφώνονται στα σηµειώµατα επίταξης, κύκλοι του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη ρίχνουν το µπαλάκι στο υπουργείο Δικαιοσύνης και τους δικαστικούς λειτουργούς, οι οποίοι -έστω και αυτεπαγγέλτως-θα πρέπει να κινήσουν τη σχετική διαδικασία και να ζητήσουν τις επ' αυτοφώρω συλλήψεις.
Δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια δηλώνει και ο επιχειρηματικός κόσμος, που επισημαίνει ότι οι ελλείψεις στην αγορά έχουν αρχίσει να γίνονται αισθητές.
Ήδη 4.000 κοντέινερ µε εµπορεύµατα βρίσκονται στο ΣΕΜΠΟ και αλλά 3.000 στο λιµάνι του Πειραιά, ενώ 3.000 κοντέινερ βρίσκονται στο λιµάνι της Θεσσαλονίκης.
«Καταστρεφόµαστε και κανείς δεν ενδιαφέρεται. Έχει χαθεί κάθε περιθώριο αντοχής» ήταν το σχόλιο του προέδρου της Εθνικής Συνοµοσπονδίας Ελληνικού Εµπορίου Βασίλη Κορκίδη.
Δημοσιεύτηκε στις 28 Σεπτεμβρίου, 2010