pellatv
Live

Σπίρτζης «Συνεχίζουμε τον αγώνα για Δημόσιες Ποιοτικές Αστικές Συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη»

Απάντηση από τη Δικαιοσύνη στον καιροσκοπισμό των εραστών του κρατικοδίαιτου ιδιωτικού ΟΑΣΘ που επιχείρησαν να μην αποτιμηθεί η περιουσία του ΟΑΣΘ, που έπρεπε να έχει δοθεί εδώ και δεκαετίες στο ελληνικό δημόσιο

Η χθεσινή Απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας αποτελεί μία ακόμη ηχηρή απάντηση προς όλες τις πολιτικές δυνάμεις που πολέμησαν λυσσαλέα την προσπάθεια της Κυβέρνησης και του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη, να εγκαθιδρύσουν στη Θεσσαλονίκη Δημόσιες Αστικές Συγκοινωνίες.  Με την Απόφαση του το Δικαστήριο απέρριψε την αίτηση ακύρωσης πρώην μετόχων που στρέφονταν κατά της Απόφασης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών για τη διεξαγωγή διαγωνισμού, σχετικά με το έργο της αποτίμησης της κινητής και ακίνητης περιουσίας του ΟΑΣΘ, η οποία περιήλθε στο Ελληνικό Δημόσιο με το ν. 4482/2016, της περιουσίας, δηλαδή, του ελληνικού Δημοσίου. Απορρίφθηκαν, δηλαδή, οι προσπάθειες συγκεκριμένων κύκλων και συμφερόντων να αποτρέψουν τον έλεγχο και την αποτίμηση της πρώην περιουσίας του ΟΑΣΘ από τον ιδιοκτήτη της, το ελληνικό Δημόσιο. Είναι οι ίδιοι κύκλοι και τα ίδια συμφέροντα που ζημίωσαν το ελληνικό Δημόσιο από την εκποίηση της αποσβεσθείσας περιουσίας του Οργανισμού που όφειλε, βάσει της οικονομικής συμφωνίας του 2001, να είχε αποδώσει ήδη από το 2010 στο Δημόσιο.

Με τη νέα δικαστική Απόφαση συνεχίζεται η αποκαθήλωση του αμαρτωλού καθεστώτος του πρώην «ιδιωτικού» Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών που λειτουργούσε ως ένας μηχανισμός παραγωγής ρουσφετιών της Νέας Δημοκρατίας και των υπολοίπων δυνάμεων του παλαιοκομματισμού. Εις βάρος πάντα του δημοσίου συμφέροντος και των πολιτών, προσφέροντας κάκιστες υπηρεσίες συγκοινωνιακού έργου.

Μία δομή παρακράτους, που ξηλώνεται για δεύτερη φορά,  μέσα σε λιγότερο από έναν μήνα και από τις Αποφάσεις του Ανώτατου Δικαστηρίου. Δεν πέρασαν άλλωστε και πολλές ημέρες από την αποκάλυψη που είδε το φως της δημοσιότητας, σύμφωνα με την οποία βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας,  ζητούσαν από τη Διοίκηση του άλλοτε «ιδιωτικού» πλην όμως κρατικοδίαιτου Οργανισμού προσλήψεις με λίστα ονομάτων…

Υπενθυμίζεται ότι το 2008 οι σημερινοί εραστές του κρατικοδίαιτου ΟΑΣΘ αναθεώρησαν τη λεόντεια, εις βάρος του ελληνικού Δημοσίου, σύμβαση του ΟΑΣΘ, που έληγε στα τέλη 2009, θέτοντας ως νέα ημερομηνία λήξης της δύο χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης και των επεκτάσεων του. Το έπραξαν ενσυνείδητα παρανόμως, σε πλήρη αντίθεση με την κοινοτική νομοθεσία, και χωρίς να περάσει τη βάσανο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, προκειμένου να διασφαλίσουν σε κάποιους λίγους προνομιούχους εξασφαλισμένα κέρδη, εις βάρος του Ελλήνων φορολογουμένων.

 

Μετά και τη νεότερη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, είμαστε έτοιμοι μαζί με τους Φορείς της Θεσσαλονίκης, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τους εργαζομένους τους ΟΑΣΘ και κυρίως μαζί με την Κοινωνία, να δώσουμε τη μάχη και να παλέψουμε, για να αποκτήσει το μητροπολιτικό κέντρο της Θεσσαλονίκης αξιόπιστους Φορείς συγκοινωνιακού έργου με ισχυρές δομές ελέγχου, μετά από 60 χρόνια σπατάλης, αδιαφάνειας και άθλιων συγκοινωνιών.

Δημοσιεύτηκε στις 10 Μαΐου, 2018


Σχόλια

pellanet facebook

logo-ktel-pellas

Ροή Ειδήσεων

23:43 - ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΑΔΕΙΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΔΕΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΜΕΣΩ ΚΕΠ

10:53 - ΤΕΛΕΤΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ 5ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ

10:48 - ΤΡΙΜΕΡΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ-Η Έδεσσα ταξιδεύει στο Βιετνάμ.

10:45 - ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΠΑΣ ΙΚΑΡΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ

10:44 - Μιχάλης Κατρίνης:”Η ΕΕ πρέπει να αποκτήσει δικό της αμυντικό δόγμα και να υπερασπιστεί εμπράκτως τα μέλη της’

10:40 - Λάκης Βασιλειάδης: Στο ΕΣΠΑ η ενεργειακή αναβάθμιση του Γ.Ν. Πέλλας (ΝΜ Έδεσσας & ΝΜ Γιαννιτσών), ύψους 6.163.415,07 Ευρώ – Αναμένεται ο διαγωνισμός

10:38 - ΠΑΝΗΓΥΡΙΣ ΑΝΑΚΟΜΙΔΗΣ Ι. ΛΕΙΨΑΝΩΝ ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ

10:03 - Διακοπή νερού στην Άψαλο

09:10 - Συνάντηση Λάκη Βασιλειάδη με τον νέο Διοικητή του Γ.Ν. Πέλλας (Έδεσσας -Γιαννιτσών): «Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζονται τα έργα στη Ν.Μ. Έδεσσας»

09:07 - Ξεκίνησε στον Πλαταμώνα η κατασκευή της οδού ήπιας κυκλοφορίας από το Stavento έως την οδό Παντελεήμονος με ταυτόχρονη διατήρηση των παλιών σιδηροδρομικών γραμμών