pellatv
Live

Γιαννιτσά: Αρνητικό τελικά το δεύτερο test για κοροναιο !

  • Αρνητικό βγήκε το δεύτερο τεστ στο οποίο υποβλήθηκε συμπολίτης μας από χωριό των Γιαννιτσών . Ο άνδρας έκανε πρώτο τεστ στο νοσοκομείο στα Γιαννιτσά το οποίο βγήκε θετικό ,στη συνέχεια μεταφέρθηκε στη Θεσσαλονίκη όπου έγινε καί δεύτερο τεστ και το αποτέλεσμα βγήκε αρνητικό . Έτσι φαίνεται πως λήγει αίσια αυτή η περιπέτεια!

Δημοσιεύτηκε στις 13 Ιουνίου, 2020


Σχόλια

pellanet facebook

logo-ktel-pellas

Ροή Ειδήσεων

14:34 - Καλοκαιρινή συναυλία της Χορωδίας ΚΑΠΗ Δήμου Έδεσσας στο Βαρόσι

21:39 - Αναζητώντας την Πέλλα στους παλαιούς χάρτες

21:33 - Άμεσα συνελήφθη ένα άτομο που προσπάθησε να εξαπατήσει ημεδαπό άνδρα στην Πέλλα, με τη ”μέθοδο του λογιστή”

21:27 - Δυναμική η φετινή συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη BEYOND Expo 2026

20:13 - Συνέντευξη με την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού δήμου Πέλλας, Ευφροσύνη Μερεμητσάκη στον pellaFm 103,3

16:17 - Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2026

13:45 - Πέτρινο Σώμα | Stonebody CREO DANCE COMPANY Αρχαιολογικό Μουσείο Πέλλας 5 & 6 Ιουλίου 2026 Ώρα 20.00

13:32 - Το κεράσι στο επίκεντρο της γεύσης, της δημιουργίας & της διασκέδασης.

09:45 - Αποκαλυπτήρια μνημείου και μετονομασίας οδού στη μνήμη της πεσούσης εν ώρα καθήκοντος Ανθυπαστυνόμου ε.α. Μαρίας Ζαφείρη στη Σιθωνία Χαλκιδικής

11:53 - Δύο νύχτες, δύο ορχήστρες, μία γιορτή μουσικής