pellatv
Live

ΕΠΑΝΕΚΛΟΓΗ ΞΥΝΙΔΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ

Κατά τις εκλογές που διενεργήθηκαν στα Γιαννιτσά για την ανάδειξη Προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Γιαννιτσών και μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, ψήφισαν ογδόντα (80) μέλη, από τα ογδόντα οκτώ (88) μέλη, που είχαν δικαίωμα ψήφου. Για την εκλογή του ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ Δ.Σ. ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ έλαβαν: 1) ΞΥΝΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ εβδομήντα πέντε (75) ψήφους. Βρέθηκαν τέσσερα (4) λευκά και ένα (1) άκυρα ψηφοδέλτια. Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Γιαννιτσών εκλέγεται ο ΞΥΝΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ. Για την εκλογή του ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ έλαβαν: 1) ΚΑΡΑΝΤΖΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ πενήντα έξη (56) ψήφους). 2) ΜΠΑΛΑΣΚΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ πενήντα επτά (57) ψήφους. 3) ΤΑΝΑΣΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ πενήντα επτά (57) ψήφους. 4) ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΔΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ πενήντα έξη (56) ψήφους. Βρέθηκαν πέντε (5) λευκά ψηφοδέλτια και δύο (2) άκυρα ψηφοδέλτια. Σύμβουλοι εκλέγονται οι: 1) ΚΑΡΑΝΤΖΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 2) ΜΠΑΛΑΣΚΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ 3) ΤΑΝΑΣΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ 4) ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΔΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ Ιωάννης Δεσποτόπουλος

Δημοσιεύτηκε στις 23 Φεβρουαρίου, 2014


Σχόλια

pellanet facebook

logo-ktel-pellas

Ροή Ειδήσεων

23:43 - ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΑΔΕΙΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΔΕΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΜΕΣΩ ΚΕΠ

10:53 - ΤΕΛΕΤΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ 5ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ

10:48 - ΤΡΙΜΕΡΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ-Η Έδεσσα ταξιδεύει στο Βιετνάμ.

10:45 - ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΠΑΣ ΙΚΑΡΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ

10:44 - Μιχάλης Κατρίνης:”Η ΕΕ πρέπει να αποκτήσει δικό της αμυντικό δόγμα και να υπερασπιστεί εμπράκτως τα μέλη της’

10:40 - Λάκης Βασιλειάδης: Στο ΕΣΠΑ η ενεργειακή αναβάθμιση του Γ.Ν. Πέλλας (ΝΜ Έδεσσας & ΝΜ Γιαννιτσών), ύψους 6.163.415,07 Ευρώ – Αναμένεται ο διαγωνισμός

10:38 - ΠΑΝΗΓΥΡΙΣ ΑΝΑΚΟΜΙΔΗΣ Ι. ΛΕΙΨΑΝΩΝ ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ

10:03 - Διακοπή νερού στην Άψαλο

09:10 - Συνάντηση Λάκη Βασιλειάδη με τον νέο Διοικητή του Γ.Ν. Πέλλας (Έδεσσας -Γιαννιτσών): «Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζονται τα έργα στη Ν.Μ. Έδεσσας»

09:07 - Ξεκίνησε στον Πλαταμώνα η κατασκευή της οδού ήπιας κυκλοφορίας από το Stavento έως την οδό Παντελεήμονος με ταυτόχρονη διατήρηση των παλιών σιδηροδρομικών γραμμών