pellatv
Live

Αύξηση πωλήσεων σε ηλεκτρονικά φαρμακεία: Ξεπουλάνε βιταμίνες, βρεφικά, καλλυντικά

Αύξηση 27% παρουσίασαν οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών φαρμακείων το τρίτο τρίμηνο του 2021, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με έκθεση της Convert Group.

Αντίστοιχα, στο εννεάμηνο του 2021 καταγράφεται αύξηση στις πωλήσεις κατά 31%. Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, αναδεικνύονται οι εξής: +37% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, +31% σε βρεφικά και παιδικά είδη, +23% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας και +20% σε προϊόντα υγείας (με τις φαρμακευτικές μάσκες να συγκαταλέγονται σε αυτήν την κατηγορία).

Υπενθυμίζεται ότι στις αγορές από τα online φαρμακεία δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα), καθότι η χώρα μας είναι η μόνη στην Ευρώπη που δεν έχει εναρμονιστεί με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/62/ΕΕ και τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 699/2014, ενώ δεν έχει εφαρμόσει ούτε την σχετική σύσταση του ΟΟΣΑ για τα online φαρμακεία, όπως καταγράφηκε σε έκθεση του Οργανισμού το 2017 για τις συνθήκες ανταγωνισμού του κλάδου.

Το αγοραστικό «καλάθι» των φαρμακείων
Όσον αφορά το μέσο αγοραστικό «καλάθι» στο τρίτο τρίμηνο του 2021 αυξήθηκε στα 43,1 ευρώ με το ΦΠΑ από 42,4 ευρώ που ήταν στο τρίτο τρίμηνο του 2020, ενώ η μέση ποσότητα προϊόντων αυξήθηκε σταθερά στα 4,6 τεμάχια από τα 4,3 την ίδια περίοδο του 2020, με τα 2 από αυτά να αποτελούν προϊόντα Περιποίησης και Προσωπικής Φροντίδας. Ο δείκτης μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη, αυξήθηκε το τρίτο τρίμηνο του 2021 φτάνοντας το 3,6% συγκριτικά με το 3,3% που βρισκόταν το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.

Στα marketing κανάλια που επηρέασαν τις συναλλαγές, τα ευρήματα έδειξαν πως οι διαφημίσεις Google ήταν και πάλι το κανάλι με τη μεγαλύτερη επιρροή καθώς έφερε το 38% του συνόλου των παραγγελιών. Ακολουθούν οι μηχανές σύγκρισης τιμών με 20%, τα οργανικά αποτελέσματα με 14% και οι direct επισκέψεις με 9%.

Η προτίμηση των καταναλωτών στην πραγματοποίηση των παραγγελιών τους από mobile & tablet συνεχίζεται και κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021, καθώς κυριαρχούν με ένα ποσοστό 61% έναντι των desktop & laptop συσκευών από τα οποία πραγματοποιείται το 39% των παραγγελιών. Επίσης η Δευτέρα εξακολουθεί να αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για την πραγματοποίηση των παραγγελιών, ενώ προτιμώνται κυρίως οι μεσημεριανές ώρες (12:00-13:00).

Πηγή: iefimerida.gr

Δημοσιεύτηκε στις 9 Νοεμβρίου, 2021


Σχόλια

pellanet facebook

Ροή Ειδήσεων

10:43 - Πάμε θερινό σινεμά στην Έδεσσα

10:41 - Παρέμβαση Καρασμάνη για την Αγία Αικατερίνη του Σινά – Διεθνής σεβασμός και νομική κατοχύρωση

10:36 - Επίσκεψη του Προέδρου της ΝΙΚΗΣ Δημητρίου Νατσιού στην Πυροσβεστική Πάτρας

10:33 - ΠΑΝΗΓΥΡΙΣ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΜΕ ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΑΦΘΑΡΤΟΥ ΔΕΞΙΑΣ ΧΕΙΡΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΕΥΓΕΝΙΟΥ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ

10:32 - Μουσική βραδιά από τους «Μελωδούς της Παράδοσης» την Κυριακή 29 Ιουνίου στο Λιτόχωρο

08:37 - Νατσιός για σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: «Το τέλος του σάπιου καθεστώτος μόλις άρχισε»

10:29 - Άσκηση επί χάρτου «ΕΛΕΥΘΕΡΟΧΩΡΙ 2025»: Ο Δήμος Πέλλας ενισχύει την Αντιπυρική Προστασία στην πιο ευάλωτη περιοχή του

10:26 - Παραχώρηση έκτασης γηπέδου Μεγαπλατάνου από την Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας στον Δήμο Αλμωπίας

10:23 - Παρουσίαση του Φεστιβάλ Κασσάνδρας 2025 Μια γιορτή Πολιτισμού που μεγαλώνει και εμπνέει

10:20 - Πρόγραμμα 21ου Olympus Marathon 2025