pellatv
Live

Ηλεκτρονική “πύλη” καταγγελιών για τους πολίτες άνοιξε το ΥπΑΑΤ

Στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, με στόχο πάντα την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και ιδιαίτερα των αγροτών μας, από 1/1/2022 υπάρχει η δυνατότητα υποβολής καταγγελιών για θέματα αρμοδιότητας του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων του.
Οι καταγγελίες υποβάλλονται στο gov.gr και συγκεκριμένα στις παρακάτω θέσεις:
• Αρχική / Πολίτης και καθημερινότητα / Καταγγελίες  / Καταγγελία για θέματα αρμοδιότητας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
• Αρχική  / Γεωργία και κτηνοτροφία / Γεωργία / Καταγγελία για θέματα αρμοδιότητας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
Οι καταγγελίες αυτές υποβάλλονται με τους εξής τρόπους, όπως διατυπώνονται στο άρθρο 4 της Υ.Α.5030/2021:
α) Ψηφιακά, στον ιστότοπο του ΥπΑΑΤ (www.minagric.gr), στη θέση «Καταγγελίες».
β) Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected].
γ) Μέσω της εφαρμογής του ΥΠΑΑΤ για κινητές συσκευές i-AGRIC, στην επιλογή Υποβολή Αιτήματος / Κατηγορία «Καταγγελίες».
δ)  Ταχυδρομικά, προς το ΥΠΑΑΤ, στην ταχυδρομική διεύθυνση Αχαρνών 2, 10432, Αθήνα
ε) Στη Γραμματεία, με αυτοπρόσωπη παρουσία ή μέσω εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου, στη διεύθυνση Αχαρνών 2, 10432, Αθήνα.
στ) Τηλεφωνικά, στην τηλεφωνική γραμμή 1540.
Το Π.Σ.Δ.Κ. (Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Καταγγελιών) αποτελείται από 2 υποσυστήματα:  την Ψηφιακή Υπηρεσία και την Εφαρμογή Διαχείρισης (back-office).
Η Ψηφιακή Υπηρεσία αναρτάται στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) και στον ιστότοπο του ΥΠΑΑΤ (www.minagric.gr).
Με την είσοδο στην ψηφιακή υπηρεσία γίνεται η ταυτοποίηση των στοιχείων του καταγγέλλοντος μέσω του TAXISNET (myAADE) και στη συνέχεια ο καταγγέλλων συμπληρώνει τα απαιτούμενα στοιχεία οθόνης τυποποιημένου εντύπου καταγγελίας on line και κάνει upload όλα τα συνοδευτικά αρχεία που σχετίζονται με την καταγγελία. Τόσο στις οθόνες της Ψηφιακής Υπηρεσίας όσο και στην εκτός αυτής οθόνη, θα έχει πρόσβαση ο καταγγέλλων όπως ορίζεται στη παρ.4 του άρθ.2 της Υ.Α.5030 /2021  [ορισμοί: ‘‘Καταγγέλλων’’].
Όταν ο καταγγέλλων ολοκληρώσει την καταχώρηση, κάνει υποβολή της καταγγελίας.
Επιπρόσθετα, υπάρχει η δυνατότητα ο καταγγέλλων να υποβάλλει μια καταγγελία χωρίς να χρησιμοποιήσει την ψηφιακή υπηρεσία, αν δεν επιθυμεί να ταυτοποιηθεί μέσω του taxisnet ή δεν είναι δυνατό αυτό, τόσο τηλεφωνικά στο 1540 όσο και πραγματοποιώντας λήψη, είτε από τον ιστότοπο του ΥΠ.Α.Α.Τ. είτε  από τον σύνδεσμο «Χρήσιμοι Σύνδεσμοι» του gov.gr, του τυποποιημένου εντύπου και στη συνέχεια εκτυπώνοντας και αποστέλλοντας το με τους τρόπους (β’, δ’, ε’).

Δημοσιεύτηκε στις 4 Ιανουαρίου, 2022


Σχόλια

pellanet facebook

Ροή Ειδήσεων

10:43 - Πάμε θερινό σινεμά στην Έδεσσα

10:41 - Παρέμβαση Καρασμάνη για την Αγία Αικατερίνη του Σινά – Διεθνής σεβασμός και νομική κατοχύρωση

10:36 - Επίσκεψη του Προέδρου της ΝΙΚΗΣ Δημητρίου Νατσιού στην Πυροσβεστική Πάτρας

10:33 - ΠΑΝΗΓΥΡΙΣ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΜΕ ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΑΦΘΑΡΤΟΥ ΔΕΞΙΑΣ ΧΕΙΡΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΕΥΓΕΝΙΟΥ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ

10:32 - Μουσική βραδιά από τους «Μελωδούς της Παράδοσης» την Κυριακή 29 Ιουνίου στο Λιτόχωρο

08:37 - Νατσιός για σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: «Το τέλος του σάπιου καθεστώτος μόλις άρχισε»

10:29 - Άσκηση επί χάρτου «ΕΛΕΥΘΕΡΟΧΩΡΙ 2025»: Ο Δήμος Πέλλας ενισχύει την Αντιπυρική Προστασία στην πιο ευάλωτη περιοχή του

10:26 - Παραχώρηση έκτασης γηπέδου Μεγαπλατάνου από την Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας στον Δήμο Αλμωπίας

10:23 - Παρουσίαση του Φεστιβάλ Κασσάνδρας 2025 Μια γιορτή Πολιτισμού που μεγαλώνει και εμπνέει

10:20 - Πρόγραμμα 21ου Olympus Marathon 2025