Όπως είχε αναφέρει πριν μερικές ημέρες σε ανακοίνωσή του ο Βουλευτής Πέλλας της Νέας
Δημοκρατίας Λάκης Βασιλειάδης, υπάρχουν θετικές εξελίξεις αναφορικά με το έργο του Οδικού Άξονα
Θεσσαλονίκη-Γιαννιτσά-Έδεσσα, ένα «έργο πνοής για την Πέλλα» όπως συχνά αναφέρεται σε αυτό.
Η Διυπουργική Επιτροπή Συμπράξεων Δημοσίου & Ιδιωτικού Τομέα (ΔΕΣΔΙΤ) που συνεδρίασε
σήμερα ενέκρινε το έργο «Μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση της αναβάθμισης του οδικού άξονα ΕΟ2
(Μαυροβούνι-Έδεσσα, Παράκαμψη Γιαννιτσών, Παράκαμψη Χαλκηδόνας) και λειτουργία/συντήρηση του
τμήματος Γέφυρας Αξιού Ποταμού-Έδεσσας» και πλέον η αναθέτουσα αρχή -εν προκειμένω το
Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών- μπορεί να ξεκινήσει τη διαδικασία του διαγωνισμού ώστε να
βρεθεί ο ανάδοχος που θα υλοποιήσει το Έργο.
Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή οδικού δικτύου 9,4 χλμ στο τμήμα Μαυροβούνι-Έδεσσα, 8,9
χλμ στο τμήμα Παράκαμψη Γιαννιτσών, 6,3 χλμ στο τμήμα Παράκαμψη Χαλκηδόνας, την κατασκευή 6
ανισόπεδων κόμβων (σε Μαυροβούνι, Ριζάρι, Γιαννιτσά, Παραλίμνη, Χαλκηδόνα και Ελεούσα), τη
λειτουργία και συντήρηση των προαναφερόμενων καθώς και 52,3 χλμ επιπλέον στο τμήμα Αξιού-
Έδεσσας. Προβλέπεται διάρκεια κατασκευής 3 έτη και 27 έτη για λειτουργία και συντήρηση. Το συνολικό
κόστος του έργου ανέρχεται σε 360 εκατ. ευρώ.
Το έργο αποτέλεσε προεκλογική δέσμευση της Νέας Δημοκρατίας και του Κυριάκου Μητσοτάκη,
για την υλοποίηση της οποίας και ο Λάκης Βασιλειάδης προσωπικά έχει εργαστεί με τις δυνάμεις του
ώστε να υλοποιηθεί όσο πιο σύντομα γίνεται, και πάντα σε στενή συνεργασία με τον Υπουργό Κώστα
Καραμανλή, τον Υφυπουργό Γιώργο Καραγιάννη και τον Περιφερειάρχη Απόστολο Τζιτζικώστα.
Με σχετική Επίκαιρη Ερώτησή του στη Βουλή, αμέσως μετά την εκλογή του, φάνηκε η
παραπληροφόρηση της προηγούμενης Κυβέρνησης ως προς την ωριμότητα του έργου και
δρομολογήθηκαν από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
οι απαραίτητες μελέτες, ειδικά για το κομμάτι Μαυροβούνι-Έδεσσα.
Δημοσιεύτηκε στις 22 Ιουνίου, 2022