pellatv
Live

Δήμος Δίου-Ολύμπου: Διακοπή ηλεκτροδότησης αύριο Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου στα αρδευτικά μεταξύ Αγίου Σπυρίδωνα και Κονταριώτισσας

Σύμφωνα με ενημέρωση του ΔΕΔΔΗΕ, που μπορείτε να διαβάσετε στην ιστοσελίδα https://siteapps.deddie.gr/outages2public, αύριο Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2025 έχει προγραμματιστεί η ακόλουθη διακοπή στην ηλεκτροδότηση:

Περιοχή: Αρδευτικά μεταξύ των δημοτικών κοινοτήτων Αγίου Σπυρίδωνα και Κονταριώτισσας (περιοχή Ξηρολάκκι)

Ώρες: 08:00 - 11:00

Δημοσιεύτηκε στις 19 Φεβρουαρίου, 2025


Σχόλια

pellanet facebook

logo-ktel-pellas

Ροή Ειδήσεων

20:54 - Συνέντευξη με τον Ευάγγελο Θωμά, πρ. Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων, Πολιτικής Προστασίας-Δημοτικό Σύμβουλο Έδεσσας στον PellaFm, 103,3

15:09 - Beyohd the Wanes ένα ντοκιμαντέρ παγκοσμίου προβολής για την κωπηλασία

14:55 - Η ‘Μάχη της Λάσπης’ έφερε ένα μεγάλο βραβείο στην Ακρολίμνη Πέλλας

13:23 - Ο Επιθεωρητής Ντρέικ και η Μαύρη Χήρα- του David Tristram σε σκηνοθεσία Βασίλη Θωμόπουλου στην Αριδαία!

14:34 - Καλοκαιρινή συναυλία της Χορωδίας ΚΑΠΗ Δήμου Έδεσσας στο Βαρόσι

21:39 - Αναζητώντας την Πέλλα στους παλαιούς χάρτες

21:33 - Άμεσα συνελήφθη ένα άτομο που προσπάθησε να εξαπατήσει ημεδαπό άνδρα στην Πέλλα, με τη ”μέθοδο του λογιστή”

21:27 - Δυναμική η φετινή συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη BEYOND Expo 2026

20:13 - Συνέντευξη με την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού δήμου Πέλλας, Ευφροσύνη Μερεμητσάκη στον pellaFm 103,3

16:17 - Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2026