pellatv
Live

Μετρό: Αυτοί θα είναι οι σταθμοί των γραμμών στη Δυτική Θεσσαλονίκη

Με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση ύψους τριάντα εκατ. ευρώ και τις γεωλογικές - γεωτεχνικές έρευνες να έχουν ήδη ξεκινήσει, το έργο του μετρό στη Θεσσαλονίκη, πηγαίνει... δυτικά, σύμφωνα με όσα τόνισε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Γιάννης Μυλόπουλος, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού - Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων Πρακτορείο 104,9 FM.

Όπως ήδη έχει ανακοινωθεί εντός του τρέχοντος έτους ξεκινούν οι πρόδρομες εργασίες για τις επεκτάσεις του μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη, οι οποίες είναι οι αρχαιολογικές εργασίες και οι μετακινήσεις των δικτύων κοινής ωφέλειας, προκειμένου να εξοικονομηθεί χρόνος και να απελευθερωθεί ο χώρος για να ξεκινήσουν οι εργασίες του κανονικού έργου.

Για τον σκοπό αυτό υπάρχει ήδη εξασφαλισμένη χρηματοδότηση ποσού των 30.000.000 ευρώ, η οποία προέκυψε από το εξαιρετικά σημαντικό γεγονός πως το 2017 απορροφήθηκαν από τα κονδύλια του ΕΣΠΑ στα δύο έργα του Μετρό Θεσσαλονίκης, της βασικής γραμμής και της επέκτασης της γραμμής προς Καλαμαριά, 200 εκατομμύρια ευρώ.

Τι προβλέπει το έργο

Η επέκταση του μετρό στις δυτικές συνοικίες θα αποτελείται από δύο γραμμές, η πρώτη μήκους 4,4 χλμ., θα έχει 4 σταθμούς και συγκεκριμένα θα είναι οι Αμπελόκηποι, η Μενεμένη, ο Εύοσμος και το Κορδελιό και η δεύτερη μήκους 5χλμ. και θα έχει 5 σταθμούς οι οποίοι θα είναι η Νεάπολη, η Παύλου Μελά, η Σταυρούπολη, η Πολίχνη και η Ευκαρπία, ενώ η γραμμή θα καταλήγει μέχρι το νοσοκομείο Παπαγεωργίου.

Οι δύο αυτές γραμμές σήμερα ενώνονται σε μια κυκλική γραμμή μετρό, παρέχοντας μια λύση που θα εξυπηρετήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό τους κατοίκους της δυτικής Θεσσαλονίκης, καθώς θα τους δώσει την επιπλέον δυνατότητα της εσωτερικής μετακίνησης εντός και μεταξύ αυτών των δήμων.

Ακόμα μία επέκταση

Ο κ. Μυλόπουλος τόνισε, επίσης, ότι έχει δρομολογηθεί ακόμα μία επέκταση, αυτή της γραμμής προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία» που αυτή τη στιγμή μελετάται και εξετάζεται η πιθανότητα να είναι υπέργεια, μια «ελαφριά», δηλαδή, λύση, προκειμένου να εξασφαλίσει μικρότερο κόστος και συντομότερη διάρκεια κατασκευής, αφού - όπως εξήγησε - θα αποφευχθούν η διάνοιξη υπογείων σηράγγων, οι υπόγειοι σταθμοί και οι απαλλοτριώσεις.

 

Δημοσιεύτηκε στις 30 Μαρτίου, 2018


Σχόλια

pellanet facebook

Ροή Ειδήσεων

13:43 - Σε Αγρίνιο και σε Μεσολόγγι σήμερα την Τετάρτη 15 και την Πέμπτη 16 Μαΐου ο ΥπΑΑΤ Λευτέρης Αυγενάκης Συναντήσεις με εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, εκπροσώπους του Επιμελητηρίου και αγρότες – κτηνοτρόφους

13:39 - Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού της Σεούλ

08:00 - Π.ΕΠΑ.Λ. ΚΡΥΑΣ ΒΡΥΣΗΣ «ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΩΝ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΩΝ»

11:42 - Θεοδώρα Τζάκρη μαζί με 8 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ ρωτούν: «Γιατί δεν προχωρούν οι αποσπάσεις αστυνομικών λόγω εκλογής τους ως αιρετοί στην τοπική αυτοδιοίκηση»;

11:37 - Παραδοσιακό Παρακάθ 2024 της Ευξείνου Λέσχης Επισκοπής

11:33 - Αυγενάκης από την Καβάλα: Οι αγρότες ψηφίζοντας τη ΝΔ προστατεύουν τα συμφέροντά τους στην ΕΕ Συνεχίζεται το οδοιπορικό του ΥπΑΑΤ σε όλη την Ελλάδα

11:31 - Ανθοέκθεση Έδεσσας 2024: Ένας Παραδοσιακός Χορευτικός Πανηγυρικός Εορτασμός της Άνοιξης

14:03 - Ο Α. Τζιτζικώστας στις εκδηλώσεις για τη 202η επ΄έτειο του Ολοκαυτώματος της Ηρωικής Πόλης της Νάουσας

14:00 - ΔΗΜΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΕΠ ΑΡΙΔΑΙΑΣ

13:54 - Ξεκίνησε η ΑνθοΈκθεση στο Πάρκο Καταρρακτών