pellatv
Live

”Τιμώ και σέβομαι τον Μάρκο Μπόλαρη”

«Τιμώ και σέβομαι τον Μάρκο Μπόλαρη. Πιστεύω ότι θα έχουμε έναν πολιτισμένο αγώνα και από την επόμενη μέρα θα δουλέψουμε μαζί για την αναγέννηση της Μακεδονίας». Τη δήλωση αυτή έκανε ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Παναγιώτης Ψωμιάδης για την υποψηφιότητα του Μάρκου Μπόλαρη που ανακοίνωσε το ΠΑΣΟΚ. Σε ερώτηση για το ενδεχόμενο να είναι υποψήφιος περιφερειάρχης, Κεντρικής Μακεδονίας ο ανεξάρτητος βουλευτής Κιλκίς Κώστας Κιλτίδης, απάντησε ότι ο καθένας κάνει τον δικό του αγώνα.

Δημοσιεύτηκε στις 5 Σεπτεμβρίου, 2010


Σχόλια

pellanet facebook

logo-ktel-pellas

Ροή Ειδήσεων

20:54 - Συνέντευξη με τον Ευάγγελο Θωμά, πρ. Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων, Πολιτικής Προστασίας-Δημοτικό Σύμβουλο Έδεσσας στον PellaFm, 103,3

15:09 - Beyohd the Wanes ένα ντοκιμαντέρ παγκοσμίου προβολής για την κωπηλασία

14:55 - Η ‘Μάχη της Λάσπης’ έφερε ένα μεγάλο βραβείο στην Ακρολίμνη Πέλλας

13:23 - Ο Επιθεωρητής Ντρέικ και η Μαύρη Χήρα- του David Tristram σε σκηνοθεσία Βασίλη Θωμόπουλου στην Αριδαία!

14:34 - Καλοκαιρινή συναυλία της Χορωδίας ΚΑΠΗ Δήμου Έδεσσας στο Βαρόσι

21:39 - Αναζητώντας την Πέλλα στους παλαιούς χάρτες

21:33 - Άμεσα συνελήφθη ένα άτομο που προσπάθησε να εξαπατήσει ημεδαπό άνδρα στην Πέλλα, με τη ”μέθοδο του λογιστή”

21:27 - Δυναμική η φετινή συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη BEYOND Expo 2026

20:13 - Συνέντευξη με την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού δήμου Πέλλας, Ευφροσύνη Μερεμητσάκη στον pellaFm 103,3

16:17 - Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2026