pellatv
Live

Τρεις χιλιάδες καταγγελίες το μήνα

δέχεται η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο 1520 Τρεις χιλιάδες καταγγελίες διαχειρίζεται κάθε μήνα το τηλεφωνικό κέντρο παραπόνων καταγγελιών και πληροφοριών της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή 1520.

Σήμερα την ευθύνη της διαχείρισης του 1520 την έχει ιδιωτική εταιρεία και μέχρι πρότινος οι καταγγελίες μεταφέρονταν στους αρμόδιους φορείς προς επίλυση.

Το 1520 πρόκειται να αλλάξει μέσα στον επόμενο χρόνο, ώστε να εξελιχθεί σε ένα one stop shop για την κατάθεση παραπόνων καταγγελιών και διάθεσης πληροφοριών προς τους καταναλωτές για όλα τα θέματα που αφορούν στην προστασία του καταναλωτή. Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δημοσιεύτηκε στις 28 Αυγούστου, 2010


Σχόλια


pellanet facebook

Ροή Ειδήσεων

16:54 - Ερώτηση Θεοδώρας Τζάκρη και βουλευτών του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ για την επικράτηση των καρτέλ στην αγορά και την «φάμπρικα» της διαδικασίας διευθέτησης στην Επιτροπή Ανταγωνισμού

16:52 - Συνελήφθησαν δυο άτομα στην Πέλλα, σε διαφορετικές περιπτώσεις, για παράβαση της νομοθεσίας περί εξαρτησιογόνων ουσιών

16:50 - Μεταφορά διενέργειας της λαϊκής αγοράς Αριδαίας

16:46 - ΕΚΟΙΜΗΘΗ Ο ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ

18:05 - ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛΛΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

17:43 - Η Αθηναϊκή Ριβιέρα απογειώνεται: Τα υδροπλάνα επιστρέφουν μετά από 50 χρόνια!

17:41 - ΔΗΜΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ_ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ_ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΚΕΠ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΟΥΣ

17:39 - Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας Δάνης Τζαμτζής: «Η Πέλλα μπορεί να είναι συνώνυμο της Πράσινης Ανάπτυξης, με οικολογικές δράσεις και καινοτομίες που προωθούμε»

17:36 - Ι. ΝΑΟΣ ΑΓΙΩΝ ΝΙΚΑΝΔΡΟΥ ΚΑΙ ΙΩΑΝΝΙΚΙΟΥ ΑΡΙΔΑΙΑΣ: ΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

17:35 - Λάκης Βασιλειάδης: Προκήρυξη επιπλέον Θέσεων για Ειδικευμένους Ιατρούς του ΕΣΥ – 2 Θέσεις για το Γ.Ν. Πέλλας (Έδεσσας – Γιαννιτσών)