pellatv
Live

Τρεις χιλιάδες καταγγελίες το μήνα

δέχεται η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο 1520 Τρεις χιλιάδες καταγγελίες διαχειρίζεται κάθε μήνα το τηλεφωνικό κέντρο παραπόνων καταγγελιών και πληροφοριών της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή 1520.

Σήμερα την ευθύνη της διαχείρισης του 1520 την έχει ιδιωτική εταιρεία και μέχρι πρότινος οι καταγγελίες μεταφέρονταν στους αρμόδιους φορείς προς επίλυση.

Το 1520 πρόκειται να αλλάξει μέσα στον επόμενο χρόνο, ώστε να εξελιχθεί σε ένα one stop shop για την κατάθεση παραπόνων καταγγελιών και διάθεσης πληροφοριών προς τους καταναλωτές για όλα τα θέματα που αφορούν στην προστασία του καταναλωτή. Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δημοσιεύτηκε στις 28 Αυγούστου, 2010


Σχόλια

pellanet facebook

Ροή Ειδήσεων

10:43 - Πάμε θερινό σινεμά στην Έδεσσα

10:41 - Παρέμβαση Καρασμάνη για την Αγία Αικατερίνη του Σινά – Διεθνής σεβασμός και νομική κατοχύρωση

10:36 - Επίσκεψη του Προέδρου της ΝΙΚΗΣ Δημητρίου Νατσιού στην Πυροσβεστική Πάτρας

10:33 - ΠΑΝΗΓΥΡΙΣ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΜΕ ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΑΦΘΑΡΤΟΥ ΔΕΞΙΑΣ ΧΕΙΡΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΕΥΓΕΝΙΟΥ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ

10:32 - Μουσική βραδιά από τους «Μελωδούς της Παράδοσης» την Κυριακή 29 Ιουνίου στο Λιτόχωρο

08:37 - Νατσιός για σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: «Το τέλος του σάπιου καθεστώτος μόλις άρχισε»

10:29 - Άσκηση επί χάρτου «ΕΛΕΥΘΕΡΟΧΩΡΙ 2025»: Ο Δήμος Πέλλας ενισχύει την Αντιπυρική Προστασία στην πιο ευάλωτη περιοχή του

10:26 - Παραχώρηση έκτασης γηπέδου Μεγαπλατάνου από την Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας στον Δήμο Αλμωπίας

10:23 - Παρουσίαση του Φεστιβάλ Κασσάνδρας 2025 Μια γιορτή Πολιτισμού που μεγαλώνει και εμπνέει

10:20 - Πρόγραμμα 21ου Olympus Marathon 2025