Κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου Έδεσσας ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία το λεγόμενο κυκλοφοριακό μνημόνιο. Ουσιαστικά πρόκειται για μέτρα κυκλοφοριακής ρύθμισης στο κέντρο της Έδεσσας και σε συγκεκριμένους δρόμους. Η μελέτη που παρουσίασε ο μελετητής και καταγόμενος από χωριό της Έδεσσας κος Πίλτσης προκάλεσε πολλά ερωτήματα σε όλους τους δημοτικούς συμβούλους ενώ εντύπωσε προκάλεσε η δήλωση του προέδρου του ΕΥ ΖΗΝ Τάκη Γιώγα ότι δεν τον έχει πείσει.
Ως σημαντικότερες αλλαγές που αποφασίστηκαν είναι η κατασκευή μεγάλης πλατείας στην Πλατεία Ελευθερίας, η μονοδρόμιση του δρόμου μπροστά την πλατεία, η αλλαγή προς αντίθετη κατεύθυνση της οδού Παύλου Μελά αλλά και η μονοδρόμιση της Ικονίου η οποία μόνο θα ανεβαίνει όπως και της Αγίου Δημητρίου. Ένα αλαλούμ βέβαια το οποίο θα δημιουργήσει πρόσθετα προβλήματα στο κυκλοφοριακό της Έδεσσας παρά θα τα λύσει. Άλλωστε από το 1997 μέχρι σήμερα τουλάχιστον 10.000 νέα αυτοκίνητα κυκλοφορούν στην πόλη ενώ με τις διάφορες ρυθμίσεις έχουν χαθεί πάνω από 400 θέσεις πάρκιγκ. Η Έδεσσα τείνει να μετατρέψει την κίνηση με το αυτοκίνητο σε ποινικό αδίκημα την ίδια ώρα που δεν δίνει εναλλακτικές λύσεις.
Τελικώς όμως στην ψηφοφορία οι Παρατάξεις των κων Βασίλη Δημητριάδη, Μιχάλη Φουνταλή ψήφισαν το κυκλοφοριακό μνημόνιο ενώ η παράταξη του κου Αντώνη Ρυσάφη είπε όχι επί της αρχής αλλά συμφώνησε με αλλαγές πέριξ του κέντρου της πόλης. Όχι είπε η παράταξη του κου Σόντρα καθώς όπως τόνισε ο επικεφαλής της το ζήτημα αυτό απασχόλησε και τη δική του παράταξη καθώς επί 10 χρόνια είχε τα ηνία της Πόλης και ότι η συγκεκριμένη μελέτη είναι δύσκολο να δώσει λύσεις.
Δημοσιεύτηκε στις 24 Μαΐου, 2016