pellatv
Live

«Βάζουμε χρώμα στη ζωή μας»

Οι μαθητές και μαθήτριες του 2ου Γυμνασίου Γιαννιτσών προσπάθησαν και πέτυχαν να βάλουν χρώμα και χαρά στην σχολική τους ζωή, στα πλαίσια της ερευνητικής τους εργασίας με θέμα: «διαμορφώνω την σχολική αυλή». Συγκεκριμένα οι μαθητές κατέγραψαν την κατάσταση της αυλής, αλλά και των σχολικών εγκαταστάσεων του σχολείου. Έπειτα έγιναν ποίκιλες προτάσεις εξωραϊσμού του χώρου και εφαρμόστηκαν οι καλύτερες. Τα ίδια τα παιδιά επέλεξαν τα χρώματα, αλλά και τους χώρους που ήθελαν να ομορφύνουν. Στη συνέχεια με μεγάλη όρεξη, κέφι και ομαδικότητα έβαψαν τις μπασκέτες, το γήπεδο του βόλεϊ, τα εξωτερικά κάγκελα, και άλλα μέρη της αυλής. Η συμμετοχή των μαθητών ήταν αθρόα και χάρη σε αυτήν την εργασία ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα περιβαλλοντολογικά και καλλιτεχνικά. Έτσι, ανέδειξαν την εργατικότητά τους, τα ποίκιλα ταλέντα τους και πέτυχαν να ομορφύνουν ένα μεγάλο τμήμα της σχολικής αυλής. Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την αξιόλογη προσπάθεια τους.

Δημοσιεύτηκε στις 23 Ιουνίου, 2015


Σχόλια

pellanet facebook

logo-ktel-pellas

Ροή Ειδήσεων

23:43 - ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΑΔΕΙΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΔΕΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΜΕΣΩ ΚΕΠ

10:53 - ΤΕΛΕΤΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ 5ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ

10:48 - ΤΡΙΜΕΡΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ-Η Έδεσσα ταξιδεύει στο Βιετνάμ.

10:45 - ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΠΑΣ ΙΚΑΡΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ

10:44 - Μιχάλης Κατρίνης:”Η ΕΕ πρέπει να αποκτήσει δικό της αμυντικό δόγμα και να υπερασπιστεί εμπράκτως τα μέλη της’

10:40 - Λάκης Βασιλειάδης: Στο ΕΣΠΑ η ενεργειακή αναβάθμιση του Γ.Ν. Πέλλας (ΝΜ Έδεσσας & ΝΜ Γιαννιτσών), ύψους 6.163.415,07 Ευρώ – Αναμένεται ο διαγωνισμός

10:38 - ΠΑΝΗΓΥΡΙΣ ΑΝΑΚΟΜΙΔΗΣ Ι. ΛΕΙΨΑΝΩΝ ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ

10:03 - Διακοπή νερού στην Άψαλο

09:10 - Συνάντηση Λάκη Βασιλειάδη με τον νέο Διοικητή του Γ.Ν. Πέλλας (Έδεσσας -Γιαννιτσών): «Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζονται τα έργα στη Ν.Μ. Έδεσσας»

09:07 - Ξεκίνησε στον Πλαταμώνα η κατασκευή της οδού ήπιας κυκλοφορίας από το Stavento έως την οδό Παντελεήμονος με ταυτόχρονη διατήρηση των παλιών σιδηροδρομικών γραμμών