pellatv
Live

Απάντηση με ερωτηματικά από τον Πρόεδρο των Λουτρών Λουτρακίου κο Ιωαννίδη

Προσλάβαμε μη νομικό για νομικές συμβουλές….
Εντύπωση και παράλληλα ερωτηματικά προκάλεσε η απόφαση του Προέδρου της Δημοτικής επιχείρησης Λουτρών Λουτρακίου κου Ιωαννίδη να προσλάβει με δελτίο υπηρεσιών σύμβουλο επιχειρήσεων με αμοιβή 12.900 ευρώ για πέντε μήνες. Σε ερώτηση του Δημοτικού συμβούλου της αντιπολίτευσης Νίκου Αποστολίδη προς τον Πρόεδρο των Λουτρών, ο τελευταίος απάντησε ότι μεταξύ άλλων θα παράσχει στην επιχείρηση και νομικές συμβουλές χωρίς βεβαίως να είναι νομικός… Αυτή η απάντηση βεβαίως εξόργυσε τον κο Αποστολίδη καθώς ως γνωστών η επιχείρηση διαθέτει νομικό σύμβουλο. Σίγουρα αυτό αποτελεί ιδιαίτερα θέμα σε μια εποχή που η κρίση κατατρώει τους ΟΤΑ και τις επιχειρήσεις τους. Θυμίζουμε πως ο κος Ιωαννίδης σε παλαιότερες συνεδριάσεις του Δημοτικού συμβουλίου Αλμωπίας είχε κάνει σημαία την διαφάνεια και τη χρηστή οικονομική και διοικητική λειτουργία μετά το πέρασμα της προηγούμενης διοίκησης των λουτρών 2006-2010. Στον αέρα ο ισολογισμός του 2010 Ως γνωστών και ύστερα από δική του εισήγηση το Δημοτικό συμβούλιο Αλμωπίας δεν ψηφισε τον ισολογισμό του 2010 καθώς εκεί υπάρχουν θέματα της διοίκησης του Π. Ζέρζη. Το ζήτημα αυτό είναι ανοικτό. Π. Ζέρζης: Απέραντη σκανδαλολογία Για τα παραπάνω έχει τοποθετηθεί στο παρελθόν και ο επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης Πέτρος Ζέρζης που κατηγόρησε την δημοτική αρχή για λασπολογία και σκανδαλολογία με σκοπό να καλύψει την αδράνεια της και την ανεπάρκεια της όπως και τον σχεδιασμό της για μεγάλα έργα. Πέταξαν τα λουτρά την περίοδο 2008-2010 Μεγάλη αλήθεια είναι ότι ιδιαίτερα τις σεζόν 2008-2010 ήταν οι καλύτερες για την δημοτική επιχείρηση Λουτρών Λουτρακίου καθώς τα Λουτρά πρωταγωνίστησαν πανελλαδικά ως τοπ προορισμός ακόμη και από απομακρυσμένες περιοχές. Η προβολή από όλα τα δίκτυα ήταν πολύ μεγάλη και μάλιστα σε πολλά επίπεδα μιας και ήρθαν κοντά στα λουτρά και κάτοικοι του νομού Πέλλας. Η πρόσληψη Με απόφαση του Προέδρου των Λουτρών έχει ανατεθεί τον κύριο Αθανάσιο Σούλιο κάτοικο Τοιχίου Δήμου Βιτσίου η θέση του συμβούλου ανάπτυξης της επιχείρησης με μισθό 12.915 ευρώ για παροχή υπηρεσιών από την 1η Αυγούστου 2012 έως την 31 Δεκεμβρίου 2012. Το ζήτημα είναι ιδιαίτερα σοβαρό και έχει να κάνει με το αν η δημοτική επιχείρηση μπορεί να αντέξει ένα τέτοιο κονδύλιο καθώς αφού κρίνεται απαραίτητη η πρόσληψη του θα πρέπει να συνεχίσει καθώς μόνο σε 5 μήνες δεν θα μπορεί να καταφέρει πολλά πράγματα. Τι αναφέρει η σύμβαση Όπως αναφέρει η σύμβαση ο κος Σούλιος θα οργανώσει το γραφείο τύπου αναλαμβάνοντας δράσεις δημοσιότητας και προβολής της επιχείρησης. Μέχρι σήμερα πάντως δεν έχει εκδοθεί και σταλεί προς την εφημερίδα μας κανένα δελτίο τύπου της επιχείρησης. Τέλος είναι δεδομένο το γεγονός ότι αφού δεν διαθέτει η επιχείρηση άλλα κονδύλια για δημοσιότητα είναι πάρα πολύ δύσκολο αυτή να επιτευχθεί με σοβαρά στάνταρ και διάρκεια. Δεν αναφέρει η σύμβαση για νομικές συμβουλές Όπως θα διαβάσετε αναλυτικά παρακάτω το άρθρο 1 της σύμβασης που υπογράφηκε και περιγράφει τις αρμοδιότητες και υποχρεώσεις του κου Σούλιου, πουθενά δεν αναγράφεται ότι θα παρέχει νομικές υπηρεσίες. Ο κος Ιωαννίδης όμως αυτή την απάντηση έδωσε στο Δημοτικό Συμβούλιο Αλμωπίας προς τον κο Αποστολίδη. Σίγουρα αυτό από μόνο του αποτελεί ξεχωριστό κομμάτι. Η σύμβαση αναφέρει τα ακόλουθα: Αντικείμενο της παρούσας σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών «Αμοιβές συμβούλων επιχειρήσεων – ανάπτυξης» , με σκοπό, την εφαρμογή μεθόδων που θα συμβάλλουν στηνπληρέστερη αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων (οικονομικών - ανθρώπινων) και στη βελτίωση τηςπαρεχόμενης υπηρεσίας προς τους πελάτες. Θα πραγματοποιούνται μετρήσεις της ικανοποίησηςτων πελατών (χρήση servqual), με σκοπό την καταγραφή του βαθμού ικανοποίησης των πελατώνκαι των απαιτήσεων - προσδοκιών τους από την επιχείρηση. Επιπρόσθετα, θα καταγράφεται η εξέλιξη και λειτουργία της επιχείρησης για την υιοθέτηση διορθωτικών ενεργειών που θα συμβάλλουν στη βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών της επιχείρησης με αποτέλεσμα την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη και την αύξηση του βαθμού ικανοποίησης των αναγκών του. Οι μετρήσεις, ο στατιστικός έλεγχος, οι αναλύσεις και η παροχή εξειδικευμένων πληροφοριών προς τη Διοίκηση, βελτιώνουν τον προγραμματισμό και τον οργανικό σχεδιασμό της διοίκησης, με αποτέλεσμα την ορθολογικότερη λήψη αποφάσεων και τη βέλτιστη αξιοποίηση των οικονομικών πόρων της επιχείρησης. Επίσης ο «Συνεργάτης» αναλαμβάνει να ασχοληθεί με την οργάνωση και λειτουργία Γραφείου Τύπου, αναλαμβάνοντας τις δράσεις δημοσιότητας και προβολής της επιχείρησης.

Δημοσιεύτηκε στις 27 Αυγούστου, 2012


Σχόλια

pellanet facebook

Ροή Ειδήσεων

11:13 - Πιθανή δυσχέρεια ηλεκτρονικής και τηλεφωνικής επικοινωνίας, με τις κεντρικές υπηρεσίες της ΠΕ Πέλλας, το διήμερο 2-3/6/25

11:08 - Διονύσης Σταμενίτης: «Ολοκληρώνεται ο χαρακτηρισμός του Παλαιού Πευκωτού ως μαρτυρικού χωριού»

11:04 - Επίσκεψη του Προέδρου του Εμπορικού Συλλόγου Κρύας Βρύσης στον Δήμαρχο Πέλλας

11:01 - Συνελήφθη ένα άτομο στο Κιλκίς για παράβαση της νομοθεσίας περί εθνικού τελωνειακού κώδικα

11:06 - Ανακοίνωση: Προγραμματισμένη διακοπή ηλεκτροδότησης την Πέμπτη 29 Μαΐου στους Νέους Πόρους

11:03 - Εισήγηση στην Ολομέλεια του νέου Αναπτυξιακού Νόμου του Υπουργείου Ανάπτυξης: «Ειδικά κίνητρα για την τοπική επιχειρηματικότητα στις παραμεθόριες περιοχές και σε περιφερειακές ενότητες που βρίσκονται κάτω από τον μέσο όρο του εθνικού εισοδήματος»

11:00 - ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΡΑΣΜΑΝΗ: ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΚΡΗΝΗ ΠΕΛΛΑΣ

10:59 - Συνάντηση Λάκη Βασιλειάδη με Υφυπουργό Κλιματικής Κρίσης & Πολιτικής Προστασίας

10:57 - Πρόσκληση Πολιτιστικού Συλλόγου Εντοπίων Νέας Εφέσου “Το Στουπί”

10:54 - Μιχάλης Κατρίνης: ”Η Τουρκία δεν μπορεί να συμμετέχει στον ευρωπαϊκό μηχανισμό άμυνας”