Μάλιστα, ως κραυγαλέα παραδείγματα, ο πρώην Υπουργός, έφερε τα δύο μεγάλα έργα στο Νομό
μας:
-τον οδικό άξονα Χαλκηδόνας – Γιαννιτσών – Έδεσσας και
-το Φράγμα Αλμωπαίου που, επί δεκαπενταετία τώρα έχουν εμπλακεί στα ¨γρανάζια¨ αυτού του
φαύλου μέχρι σήμερα συστήματος ενώ με το νέο σύστημα θα είχαν ήδη προ πολλού ολοκληρωθεί
και παραδοθεί.
Διατύπωσε δε την αισιοδοξία του, ότι με αυτήν την κυβερνητική νομοθετική παρέμβαση, και τα δύο
έργα θα μπουν σε τροχιά υλοποίησης – με δεδομένο μάλιστα ότι ο ίδιος ο Πρωθυπουργός έχει
χαρακτηρίσει τον οδικό μας άξονα ως «πρώτη προτεραιότητα»!
Ακόμη, ο Γιώργος Καρασμάνης:
-Εκτίμησε το νομοθέτημα ως επενδυτικό και αναπτυξιακό, που θα συμβάλλει καθοριστικά στην
τόνωση της οικονομίας – τόσο με την εκτέλεση μεγάλων έργων υποδομών, όσο και με τη
δημιουργία πολλών νέων θέσεων εργασίας.
-Χαρακτήρισε ως ιδιαίτερα θετική την παράταση μέχρι το τέλος του 2023 των δημοσιεύσεων από
τον Περιφερειακό και Τοπικό Τύπο των προκηρύξεων για συμβάσεις, προμήθειες, έργων κλπ,
θέμα για το οποίο ο πρώην Υπουργός έδωσε μάχη στις Επιτροπές της Βουλής.
-Υπογράμμισε ως πολύ σημαντικό το ότι, στους ελεγκτές μηχανικούς θα συμπεριλαμβάνονται στο
εξής και γεωτεχνικοί (γεωπόνοι, γεωλόγοι, δασολόγοι…) όπως επίσης θα συμμετέχουν και στις
επιτροπές παραλαβής των έργων – πρόταση την οποία επίσης υποστήριξε ένθερμα ο Γιώργος
Καρασμάνης στις Επιτροπές της Βουλής, καταδεικνύοντας την αναγκαιότητά τους με στοιχεία και
παραδείγματα.
-Επικρότησε την καθιέρωση του θεσμού της επίβλεψης μελετών και έργων στους
υποστελεχωμένους Δήμους και άλλους φορείς, από ιδιώτες μηχανικούς με απόλυτα διαφανή
κριτήρια επιλογής – τονίζοντας ότι υπάρχουν ιδιαίτερα αξιόλογοι επιστήμονες του κλάδου στην
αγορά και στην κοινωνία, που μπορούν να ανταποκριθούν με τον καλύτερο τρόπο στα καθήκοντά
τους.
Δημοσιεύτηκε στις 5 Μαρτίου, 2021