pellatv
Live

Καρασμάνης : Σε τροχιά κατασκευής ο δρόμος Χαλκηδονας- Γιαννιτσών- Έδεσσας μετά την εξαγγελία Μητσοτάκη

ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ-ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ-ΕΔΕΣΣΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΞΑΓΓΕΛΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ

• ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΡΑΣΜΑΝΗ

Χθες, ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξήγγειλε την ένταξη σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα της κατασκευής του οδικού άξονα Χαλκηδόνας-Γιαννιτσών-Έδεσσας, με ορίζοντα έναρξης των διαγωνιστικών διαδικασιών φέτος το φθινόπωρο.
Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι για πρώτη φορά αρχηγός κόμματος το 2017 από το Βήμα της ΔΕΘ – ενημερωμένος από παρέμβαση του Γιώργου Καρασμάνη – αναγνώρισε το μεγάλο πρόβλημα της απομόνωσης του Νομού μας, τον βαρύ φόρο αίματος στο σημερινό απαρχαιωμένο οδικό δίκτυο, αλλά και τα αίσχη, τις αδικίες, τις κωλυσιεργίες, τις αυθαιρεσίες και, εν τέλει, το τεράστιο σκάνδαλο σε βάρος της Πέλλας, και ανέδειξε ως πρώτη προτεραιότητα για την επερχόμενη τότε Κυβέρνησή μας, την υλοποίηση αυτού του δρόμου. Ενός δρόμου σύγχρονου, ευρωπαϊκών προδιαγραφών, με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και με διαχωριστική νησίδα ασφαλείας.
Και τώρα έκανε πράξη τη δέσμευσή του!

Αυτή η σημαντική εξέλιξη για τον Νομό μας, ικανοποιεί βεβαίως το περί δικαίου αίσθημα του λαού μας, που βίωσε την κραυγαλέα και απροσχημάτιστη αδικία.
Αλλά, παράλληλα, συνιστά και προσωπική δικαίωση για τον Γιώργο Καρασμάνη, ο οποίος από το 2005, είχε αναγάγει σε ¨αγώνα ζωής¨ την υλοποίηση αυτού του έργου πνοής για την Πέλλα.
Είναι άλλωστε γνωστοί οι αγώνες του πρώην Υπουργού για τη διασφάλιση των κονδυλίων για την εκπόνηση των μελετών, και πόρων από τα ΕΣΠΑ 2000-2007 και 2007-2014 για την κατασκευή του, αλλά και οι ανυποχώρητες, ασυμβίβαστες μάχες που έχει δώσει για να ξεσκεπάσει όλες τις αυθαιρεσίες και αδικίες που συστηματικά μεθοδεύτηκαν από τις διάδοχες Κυβερνήσεις από την τριετία 2010-2012 που έγιναν οι μεγαλύτερες παρανομίες μέχρι και το 2019.
Αγώνες που συνεχίστηκαν και μετά την άνοδο της σημερινής Κυβέρνησής μας το 2019, με συναντήσεις και συνεχή επικοινωνία με τον Υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή ο οποίος, αναγνωρίζοντας και αξιολογώντας όλα τα στοιχεία και ντοκουμέντα που του παρουσίασε ο Γιώργος Καρασμάνης, δρομολόγησε τις εξελίξεις προκειμένου το μεγάλο έργο να μπει σε τροχιά οριστικής υλοποίησης.
Ασφαλώς θα πρέπει να επισημάνουμε και τη σημαντική συμβολή του Περιφερειάρχη Απόστολου Τζιτζικώστα, με τον οποίο ο πρώην Υπουργός είχε συνεχή και άριστη συνεργασία.
Επιτέλους…
Το έργο που η Νέα Δημοκρατία είχε σχεδιάσει και δρομολογήσει εδώ και 16 ολόκληρα χρόνια, και που ο Γιώργος Καρασμάνης είχε χαρακτηρίσει ως ¨στοίχημα¨ της κοινοβουλευτικής του πορείας… Το έργο που - ακριβώς επειδή είχε το ¨κουσούρι¨ να έχει αποφασιστεί από δική μας Κυβέρνηση – τορπιλίστηκε επί μιάμιση δεκαετία όσο κανένα άλλο…

Που επιχειρήθηκε να απαξιωθεί και να υπονομευτεί από μικροκομματικές και προσωπικές σκοπιμότητες… Που ξεδιάντροπα λεηλατήθηκε για να εξυπηρετηθούν οικονομικά συμφέροντα άλλων Περιοχών…

Σήμερα το μεγάλο αυτό έργο με την εξαγγελία Μητσοτάκη παίρνει σάρκα και οστά! Δίνοντας αποστομωτική απάντηση σε όσους με οποιονδήποτε τρόπο το είχαν υπονομεύσει.

Δημοσιεύτηκε στις 26 Απριλίου, 2021


Σχόλια

pellanet facebook

logo-ktel-pellas

Ροή Ειδήσεων

23:43 - ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΑΔΕΙΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΔΕΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΜΕΣΩ ΚΕΠ

10:53 - ΤΕΛΕΤΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ 5ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ

10:48 - ΤΡΙΜΕΡΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ-Η Έδεσσα ταξιδεύει στο Βιετνάμ.

10:45 - ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΠΑΣ ΙΚΑΡΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ

10:44 - Μιχάλης Κατρίνης:”Η ΕΕ πρέπει να αποκτήσει δικό της αμυντικό δόγμα και να υπερασπιστεί εμπράκτως τα μέλη της’

10:40 - Λάκης Βασιλειάδης: Στο ΕΣΠΑ η ενεργειακή αναβάθμιση του Γ.Ν. Πέλλας (ΝΜ Έδεσσας & ΝΜ Γιαννιτσών), ύψους 6.163.415,07 Ευρώ – Αναμένεται ο διαγωνισμός

10:38 - ΠΑΝΗΓΥΡΙΣ ΑΝΑΚΟΜΙΔΗΣ Ι. ΛΕΙΨΑΝΩΝ ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ

10:03 - Διακοπή νερού στην Άψαλο

09:10 - Συνάντηση Λάκη Βασιλειάδη με τον νέο Διοικητή του Γ.Ν. Πέλλας (Έδεσσας -Γιαννιτσών): «Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζονται τα έργα στη Ν.Μ. Έδεσσας»

09:07 - Ξεκίνησε στον Πλαταμώνα η κατασκευή της οδού ήπιας κυκλοφορίας από το Stavento έως την οδό Παντελεήμονος με ταυτόχρονη διατήρηση των παλιών σιδηροδρομικών γραμμών