Ο Βουλευτής Πέλλας της Νέας Δημοκρατίας Λάκης Βασιλειάδης, γνωρίζοντας τα προβλήματα που
έχουν προκύψει στον κλάδο του τουρισμού τη φετινή, δύσκολη χρονιά, πήρε την πρωτοβουλία να
πραγματοποιηθεί εχθές συνάντηση εργασίας στα γραφεία της Δημοτικής Επιχείρησης Λουτρών
Αριδαίας, με την παρουσία του Τομεάρχη Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Αλ.
Θάνου. Στη συνάντηση συμμετείχαν επίσης ο Δήμαρχος Αλμωπίας και Πρόεδρος της Επιχείρησης, ο
Διευθυντής της Επιχείρησης και υπηρεσιακά στελέχη του Δήμου και της Περιφέρειας, ο Πρόεδρος και ο
Αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Λουτρών Πόζαρ και η Πρόεδρος του Σωματείου Ενοικιαζόμενων
Δωματίων & Διαμερισμάτων Λουτρών Πόζαρ.
Ο κ. Θάνος παρουσίασε το πλάνο για τη συνολική τουριστική ανάπτυξη της Πέλλας και στη
συνέχεια δόθηκε έμφαση στην περίπτωση της Αλμωπίας και των Λουτρών Πόζαρ. Τελικώς αναδύθηκε η
ιδέα της δημιουργίας ψηφιακής διαφημιστικής καμπάνιας για την προώθηση των Λουτρών, των
δυνατοτήτων εναλλακτικού ιαματικού τουρισμού που προσφέρουν, αλλά και της Πέλλας στο σύνολό της.
Στόχος είναι η καμπάνια, η οποία μπορεί να χρηματοδοτηθεί από την Περιφέρεια, να ολοκληρωθεί
σε δύο φάσεις:
1. Στην πρώτη φάση, η οποία θα ξεκινήσει άμεσα, θα επικεντρωθεί στη διαδικτυακή προβολή
μέσων (φωτογραφιών και βίντεο) σε ιστοσελίδες τουριστικής θεματολογίας, μέσα ενημέρωσης και
σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
2. Στην επόμενη φάση, θα δημιουργηθεί ένα βίντεο μεγάλης διάρκειας, στο πλαίσιο του
προγράμματος Experience Pella για την ευρύτερη προβολή της Πέλλας, αξιοποιώντας και το εργαλείο
της Περιφέρειας, Very Makedonia.
Παράλληλα, η Περιφέρεια θα επιχορηγήσει ένα ταξίδι-εξοικείωσης με την περιοχή (το λεγόμενο fam
trip) για δημοσιογράφους, ταξιδιωτικούς πράκτορες και τουριστικούς συμβούλους, ώστε οι επαγγελματίες
του κλάδου να αποκτήσουν ιδία άποψη για την Πέλλα, να την αγαπήσουν και να γνωρίσουν από κοντά
τις ευκαιρίες που προσφέρει.
Ο Λάκης Βασιλειάδης δήλωσε πως τις επόμενες ημέρες θα συνεχίσει τις πρωτοβουλίες του για την
ανάδειξη της Πέλλας μέσω της δημιουργίας ενός ενιαίου τουριστικού προϊόντος, 4 ων εποχών.
Δημοσιεύτηκε στις 7 Σεπτεμβρίου, 2020